Malina Bir kac gun once detayli ultrasona girdim. 23cu haftadayim. Bebekle alakali hersey normal cikti. Ama plasentaya giden sag ve sol arter damarlarda centik cikti yani hizli akmiyor gibi birseymis galiba. Kendiliginden gecebilir diyorlar ama yine de icin rahat degil. Tansiyonum fln da yok aslinda. Bu durumda olan birileri varmi buradan haberleşsek 🙏
Nurmur Benim ilk gebeligimde ve suanki gebeligimdede vardi canim, tansiyonuna dikkat ediceksin , tuzsuz yiceksin. Ben asprinde kullandim. Doktorun verirse onu da kullan. Birde 28 haftadan sonra gecebiliyor. Tekrar kontrole gidersin onun icin cnm.