ebrucetin Dün üçlü tarama için gittim özele doktor gerek yok üçlüye dörtlü yapalım dedi ama bir tüp kan alındı üçlü taramam da 10 tüp alındı neredeyse sonucu 10 gün sonra çıkacak birde ayrıntılı ultrason ne oluyor onu ne zaman yaptırmam lazım ? Bilenler varmı
Bebiskomm ebrucetin merhaba ayrıntılı ultrasonu yeni yaptırdım 23.haftamdayım.bence kesinlikle yaptırın.ultrasonda yaklasık 1saat boyunca bebeginizin tum organlarına bakılıyor hepsi saglıklı ve tamam mı diye.beyni kalbi elleri ayakları omurgası bacakları hepsi tek tek ölcülüyor.
SnmTt ebrucetin 10 tüp çok olmuş ya. 1 tüp alıyorlar genelde en fazla 3. Ben yaptırdım 4lü ve ayrıntılı ikisi de gerekli bence ayrıntılıya 19un sonunda girmiştim ama 20den sonra daha net çıkıyomuş organlar bende gözükmüştü yine de her şey.
Talentedmom ebrucetin Aynen devlete gittim ben de 3 lü ye gerek yok dedi 4 lü taramayı yaptırmıştım sonuçları aynı gün içerisinde odadan çıkmadan elime verdiler ayrıntılı ultrason ile 4 lü tarama aynı şey oluyor bebeğin tüm organlarını inceliyorlar