Bunun zararlı olduğunu ancak Canan Karatay söyler..Şöyle söyliyim, ağzına şeker sürmeyen, ekmek, pirinç vs. besinleri yemeyen biri için belki 2-3 saatlik zararı vardır o da vücuda bir anda şeker girdiği için, en fazla kendisini halsiz hisseder mide bulantısı yaşar o kadar. Ama gel gelelimki çikolatalar baklavalar şerbetli tatlıları baya tüketen bir milletiz ve içindeki şeker glukoz oranı emin olun aynı :))) Kesinlikle yaptırmalısınız. Bunun “zararlı (!)” olduğu bir Türkiyede konuşuluyor emin olun. Diğer bütün ülkelerde zorunlu testler arasındadır. Ben yaptırdım, evet şekerim çıkmadı ama şekerimin çok düşük olduğunu öğrendim mesela...