Arkadaşlar belim çok ağrıyordu yakı bandı kullandım bı gece kaldı belimde iki gün sonra kontrole gittim bişey yoktu dün gece de taktım sonra baktım ki netten hamileler kullanamazmis hemen çıkardım Dr uma yazdım istersen gel bakalım bebeğe dedi bı zarari olmuş mudur şu an çok korkuyorum 😔