Canım bendede oldu 6 haftalıkken hatta kırmızı geldi gittik bana da aynısını dedi 7. Haftada oldu tekrar 3 gün sürdü bitti aldırmadım ağrı eşlik etmediği için 8. Hafta yani tam doktora gideceğimiz gün oldu gittik şükürler olsun bebekle alakası yok dedi ağrı eşlik etmiyorsa kırmızıya dönmüyorsa korkma yerleşmeden kaynaklı oluyor canım hatta bu şekilde lekelenmesi olan anneler erkek bebek bekliyor derler