Sayın arkadaşlar 😄 bu sabah tetanoz aşımın ilk dozunu oldum gerçekten boşuna korkutmuşlar 🙄 ya hemşiremin eli çok hafifti ya da aşı😂 inanın hiç bir acı hissetmiyosunuz sanki 2 saniyede oldu bitti ve ben bittiğini bile anlamadım. Aşı yapıldıktan sonra hafif bir ağrı oluyor ama olsun o kadar 😂 ortaokulda yapılan aşılar daha çok acıtıyor ve ağrıyor buna eminim 😂 korkmayın anneler çok güzel bir tecrübe bebek hareketleri de çok şükür yerinde 🤲🏻 azalma falan yok kimseyi dinlemeyin 😘