brcaky ana kucağı koyulanlar genelde 2 oturaklı oluyor yanı puset küçük gelince daha büyük olanı kullanıyorsunuz oturma yerı dısında birsey değişmiyor. Hatta o büyük olanıda arabada kullanabiliyorsunuz şimdi türkiyedekı markaları hatırlamıyorum ama araba alacağınız yere sorun oturak yerını çıkarında bi arabanın iskeleti kalıyo zaten oda kolay katlanıyor. Birde tekerlekleri biraz büyük olsun küçük tekerleklı çok zor oluyo bende şimdi ikinci bebek için Türkiye’de alısverıs yapıcam arabayıda orda almak ıstıyorum gelınce bakıcam artık markalara