Nur_arkn bende aynı gundeyim üç gundir adet ağrısı akıntı bel ağrısı var uyuyup kalınca geçiyor sezeryani bile düşünüyorum ama devlet hastanesi işte kaburgama fena batmaya başladı bı de çok hareketli en başından beri insan düşmanına vurmaz öyle ayağı belimden çıkıyor😀ama çok bunaldım hamilelik bana çok uymadı kendi dinç vucudumla uykusuz kalmak daha iyi gibi