Biz de dün gittik ,drumuz 34+6 da 2700 Gr çok fazla dedi 😒günde 3 tane kuru kayısı yiyorum ona bile cokk dedi yaa ,böyle giderse 4 kg in üstünde olurmuş ,normal doğum olmayacak zaten ama ,yediklerine çok dikkat kilolu bebek her zaman sağlıklı değildir dedi ,şeker yok birşey yok aslinda sadece bebek için besleniyorum ama drumuz kiloyu hiç sevmiyor😮kendisi gelmezse Şubat 20 Max tarihimiz sezaryen için ,Rabbim hepimize kolaylıklar versin güzel anneler..