Esrakrc 3 aylık hamileyim eşim askere Ve erkenden gidip dogumuma gelmesinş istiyorum gidicek yerler 24unde açıklanacak diyor ama. Sistemde snaki 5. Aya. Kalmış gibi gozukuyor bilgiai olan varmı
Aysun- Esrakrc benim kardeşim gidecek aynen 24belli olcak dün askeriye ye gitmiş belki 1subat gidebilirsin demişler
BuBu41 Esrakrc benimde kardesim gidecek dün evraklarini teslim etti ara ara e devletten gir bak ama muhtemelen mayista gidersin demisler o ne hc anlamadm muhtemeleni mi var bunun net bi tarihi olmazmi
Merve_kucuk Esrakrc Benimde eşim askere gidecek. Aralıkda tecilini bozdurmuştu inşallah şubatta gider. Nisan sonu mayıs başı doğumum olacak çünkü
Esrakrc Aysun- e devlettr açıklanmış canım bakıp bana haber etsene. Eşimde sınıf ve terkibat bekliyor yazıyor
Esrakrc BuBu41 24u yerler açıklanıyor ama eşimde sınıf ce terkibat beklıyor yazıyor galıba mayısa kaldı hamıleyım dua edın nolur subatta gıtsın