Neslihanosman Kızlar şu anda 36+5 günlük olduk çok şükür doktorumuz bebek Rahime yerleşmiş baş aşağı inmiş dedi yürüyüş bol bol yap dedi doğumun yaklaşmış dedi sizler ne durumda siniz ☺️☺️
Fatima7 Neslihanosman 37+6 3 cm acıklık nişanımda geldi artık 3 gun gecdi geleli nişan ama sancı 0%☹️ Ara sıra hafif adet agrısı gbi ama oylesine acıtmıyor.Bekliyorum
Neslihanosman Fatima7 gelir canım Allah'ın izniyle sağ salim benim de öyle şu ada kasılmalar oluyor adet sancısı gibi sancım bir gidiyor bir geliyor baklim hayırlısı bekliyorum artık nasıl olacak ☺️