Busraaytac Merhaba anneler, 19+5 ikiz hamilesiyim bi kaç gündür karnımın alt kısmında gerilme hissediyorum tüm karnım değil sadece alt kısmı böyle bi durum yaşayan var mı aranızda ? Yarın doktor kontrolüm var sorucam doktora ama burda sizlere de sormak istedim
Zehra2701 Busraaytac canım bebeğin günden güne büyüyor olabilecek şeyler bunlar benim de o haftalarda başladı bebeğin doğum pozisyonunu da almış olabilir ondan da öyle olabilir ama endiselenme sürekli ayaklarını yukarıya kaldır bebesin yukarıya doğru çıkar o zmana
Busranrunal Busraaytac bende 17 haftalık ikiz hamileyim dr bebekler büyüdüğü için dedi gaz filan varsa oda sertliği arttiriyo
Zehra2701 Busraaytac birşey olmaz canım karın sertligiyle sancin felan olsa haklısın ama sertleşme bebislerinin büyüdüğü için oluyor hemde ikizmis yani o yüzden normal
Fatmayusuf Bnde 14 haftalk hamileyım bnmde kasığımda sertlik oluyo ara ara bnde çok tedirgin oluyorum
Busraaytac Busranrunal kızlar sertleşmeyi kasılmayı hafife almayın rahim ağzında tünelleşme olmuş serklaj işlemi olmam gerekiyormuş
Busranrunal Busraaytac çok geçmiş olsun canim ya şimdi bende korktum dün gittim dr rahim.agzini tam.goremedi sıkışık olmadigimdan
Busraaytac Busranrunal evet canım her akşam vajinal alıyodum progestan benimde ilk göremedi idrara sıkışık girdim bi daha o zaman gördü
Busranrunal Busraaytac 2 hafta önce baktığında normal.demiati rahim ağzı uzunluğuna çarşamba günü gidecegim bi dahakine batırayım.bende canim sende inşallah sağ salim kucağına alırsın korkma güzel düşün dua et hep