Bayaz1995 Yaseminturan_ aynen geceleri çikmak beni dahada yoruyor normal uyku uyuyamiyorum🤷🤦lavaboda yaticam sonunda😂neyse tek sıkıntımız bu olsun hiç olmassa dayaniriz🤣😂
NurcanVolkan Goncatpcu 20+6 olduk yeni yeni hissediyorum bende ama tekme değil içimde bişey kımıldıyor bi onu hissediyorum :) normal diyorlar ama bilemedim bende
Akdenizbebisi Bende 16 17 haftalık gibi hissetmeye başladım günde bazen 1 bazen 2 kez hissediyorum bazen ard arda tekme atıyor 🤭 canımı çok yakıyor tekmeleri😯
maviserceli32 Goncatpcu ben 19+4 düm. Doktorum dün, bu haftalardan sonra hissetmeye başlarsın dedi.. Pıt pıt şeklinde hissediyorum ben. :)