TulayNEN Ben de kendi isteğimle sezaryen olacağım.Bunun bebek icin riskleri ortadan kaldıracağını düşünüyorum ki bu zaten bilinen bir gerçek.Ebe olan bir çok tanidigim var onlar bile böyle düşünüyorlar.