Bu zamana kadar çok zor süreç geçirdim. Eşimle beraber en büyük destekçim eşim. İyi ki var diyorum hep iyi ki benim hayatımda.
Kalp rahimim ve 13. Haftaya kadar ha düştü düşecek korkusu yaşadım daha sonra elhamdulillah bir sıkıntı yaşamadık.
Ben kilo almam nasılsa diye çok rahat davrandığım için son iki haftada 4 kilo toplam 6 kilo aldım ebe dikkatli olmamı söyledi
https://www.resimag.com/i/0725627c84f Göbeğim de bu bana hiç yok gibi geliyordu ama kıyafetlerimin hiç birinin olmamasından belliydi. Dün doktorum her şeyin güzel olduğunu bebeğin kendine yer açtığını erken doğum riskinin gözükmediğini söyledi. Bir hafta falan da tetenoz aşısı için beklememi söyledi. Üçlü test yaptırmıştık, ikili istememiştim. Spinal bifida riski birazcık yüksek çıkmış. Doktorum kendi inceledi bir sıkıntı görmedi ama haftaya bir de perinatolog ve riskli gebelik uzmanına gideceğim benim için dua edip önereceğiniz şeyler var mi acaba ?