36+6 dayım yüksek tansiyon yüzünden yarın doğum olabilir..iki gün önce çıktı ortaya 16,5 di idrarıma bakıldı bişey çıkmadı Allaha şükür 🙏🏻 Alfamet e başlattı şimdi evde ölçüyorum düşük çıkıyor bakalım yarın belli olcak..dikkat edin sürekli tansiyonunuzu ölçmeyin tabii ama günde 3 defa ölçün yükselirse önlemini alırsınız en azından