Merhaba anneler. 37+3 haftalık hamileyim. 3 gündür vücudum da geçmeyen bir kaşıntı var ama yırtsam doymuyorum o derece. Doktora gittiğimde yapılan testler sonucunda karaciğer enzimlerinin 38 den 600 e çıktığını gördük be acil yatışım yapıldı. Yemek yeyip geldiğim için doğuma alamadı doktor bu arada bebek makat gelişli. Şuan nst takibindeyim sabah doğuma alacak. Rabbim sağ sağlim kurtarsın inşallah bizi. Ne olur dua edin