37 derece su dolu bir şişme havuza giriyorsunuz,zaten doğum sancılarını karşılarken de sıcak duş alınıyor Ya normalde,su vücudun gevşemesini sağlıyor,bir sürü video var internette,bebek boğulmaz mi diyen zihniyet forumda gezme yerine biraz internette bilgi edinmelisin ,cahillik de bir yere kadar ama,internette laf yetiştirmeyin sadece biraz bilgi lütfen