Elifzkan-Ball Merhaba anneler 22. Hafta gebelikte kasıklarda adet olucakmıs gibi bir ağrı bar şıçuan bu şekilde olan varmı?
Esrelf Elifzkan-Ball doktorum adet ağrısının günde 10 defa olması ve kısa sürmesi normaldir dedi. Kasılmanız ve riskli bir gebeliğiniz yoksa birşey olmaz.ancak ağrı geçmiyorsa doktorunuza görünün bebeğe ve rahim ağzına baksın.
Rabia88 Elifzkan-Ball bende kasık ağrısı 22 de basladi 38+5 olduk hala aynı özellikle sabahları çok oluyor ama benim adet ağrısı gibi değilde kemikler kırılacak gibi oluyordu
Busraaytac Elifzkan-Ball benimde karnımın alt kısmında gerilme oluyo 20. Haftadayım ağrı hissetmiyorum sadece çok kısa süren bi kasılma