Seymabebgm eşine söyle rahat edemem doğum yerim ağrısa annene nasıl göstereyim ayıp de gösteremezsem birşey falan olabilir de gelmesin demiyorum ama ilk annem gelsin oda gidince kendisi gelsin hem ikiside olursa sonra gittiklerinde zorlanırım tek tek gelsinler de. Annesini sevmiyor gibi konuşma benim eşim annesine pek düşkün değildir hep böyleydi ama ki kötü birşey desem annesi sonuçta hemen parlar oysa ki bizde farklı memleketteyiz ve aylarca konuşmadığı olur tartışır beni çok savunur eşim ama ben hep iyilikle anlatırım, normalmiş gibi söylerim veya olmaması gerekte kaynanam öyle dedi diye şaşırmış gibi yaparım. Yani tatlı dil çıkarır yerinden canım 😊