Harkesa meraba 37+5olduk ve bugun kontrola gittik nst ya bagladilar sancilarim cikmis alttan baktilar aciklik yok ama sancin var dedilar sonra sira geldi ultrasona va bebegin yumurtalarin biri digaridan biraz buyuk dedi yani şişma varmiş o ne demek anlamadim. 3saattir agliyorum icima bi korku girdi artik bilgisi olanlar bişeylar yazsa cok sevinirim.