Arkadaslar merhaba 26+4gunluk hamileyim ve pazartesi günü doktorum sanki yarık dudak gibi dedi sonrada varmi oyle bisey deyince benim gördüğüm kadariyla yok dedi sonrada 1 ay somra gel dedi kafam allak bullak oldu baska doktora randevu aldım baska hastaneye gidicem benim gibi bi durum yasayan varmi yardimci olurmu icim icimi yiyo inşallah yoktur öyle birsey 😔