Ececik07 bu söylediğinizde sağlığı doğrudan etkilemeyen konular için haklısınız ama söz konusu bir bebeğin sağlığıysa insanlar yorum yapma ihtiyacı hissediyor. Cevap verenler de “sigara içmek günahtır” gibi bir cevap yazmıyor ki. Ben saygısızca yorum yapanları tenzih ederek konuşuyorum, saygı çerçevesinde yorum yapanlar “içmemelisin bebek için kötü etkileri kanıtlanmış” diyor. Belki bu yorumlardan sonra “ben ne yapıyorum” der diye. Yani ben kendi adıma bu sebepten yorum yapıyorum. “Çocuğumu dövüyorum başka döven var mı” şeklinde açılmış bir konuya cevap vermeden asla duramam, bence siz de duramazsınız. Sigaranın da bu posttan farkı olduğunu düşünmüyorum.