yarim33 canım 30 ve 31 de benim bebegimin hareketleri de epey durgundu. Doktor nstde baya uzun bekletip kalp atışlarına bakmıştı. Sizi nst ye bağladı mi? Bu durumun sebebini söylemedi mi? Mesela ben ne kadar tatlı vs de yesem sola da yatsam kendisi istemeyince oynamıyor bu sebeple acile kosmuslugum da çoktur, sanirim yapi geregi tembel benim kiz.Genelde öyle çok hareketli bir bebek değil benim ki. Sizin bebegin bu zamana kadar hareketleri nasıldı?