15 ay arayla ikinci sezaryenimi olacağım ve şuan 30. Haftamda iç dikişlerimde sancı başladı. Şimdiye kadar hiç şikayetim yoktu hatta arkadaşları rahatlatıcı şekilde yorumlar yazıyordum ama hafta başından beri iğneler batıyor sanki korkuyorum size de oluyor mu??