Efuchama canım benim korkma.ben 11 yıldan sonra 3. bebeğime hamileyim.35.haftamdayım. 27.haftamdan beri benim de eski sezeryan yerim çok ağrı,sancı yapıyor. Yürüyünce sanki ellerini sokup söküyorlar.yani demem o ki hadi senin arası kısa ya benim.ayrıca ben de ilk bebeğim 12 aylıkken hamile kaldım.çok şükür bi sıkıntı olmadı sonrasında da.şimdi kız 12,oğlan 11 yaşında.