Serap_79 vermez diyenler olmuş ama kesinlikle verir. Dünde bi arkadaşa yazmıştım hatta oda ağlıyormuş. Geçen hafta sacma bişeye agladım hıçkıra hıçkıra hemen gecti ama tabi o sürede karnım kasıldı. Ağrım başladı. Hastaneye bir gittim ki beynimden vurulsam daha az içim yanardı. Ağlayınca karnım kasılmış ve bebeğim doğum pozisyonuna girmiş. Gittiğimde rahimde kısalma olmustu eğer açılma da olsaydı Allah korusun bebeğimi kaybedecektim. Doktorun 1-2 saate dusuk yapacaksın dediği an gözyaşı akıtıp bebeğime zarar verdiğim için nefret ettim kendimden. Sen her iç çekip ağladığında bebeğin ıkınma gibi varsayıp asagı doğru inermiş. İnanmazdım bi ağlamayla Nası olacak derdim ama bizzat yaşadım. O yüzden bence büyük ya da küçük hiç bişeyi kendine stres yapıp ağlama. Hem ruhen De etkileniyor bebeğin. Ne zorluklarla içinde taşıyorsun uykusuz kalıyorsun agrı sızı cekiyorsun onca acıya rağmen bi gözyaşı yüzünden bebeğini tehlikeye sokma. Etkilenmez diyenlere de aldırış etme kendim yaşamasam belki bende etkilenmez derdim ama etkileniyormuş. Bir haftadır fitil kullanıyorum. Hem kendimden hemde üzüp ağlatan herkesten nefret ediyorum. O sana verilmiş bi mucize ve kalp atışını bile hissedip endişe duyuyor içerde. Bence gözyaşı dökmek yerine elini güzelce karnına koy salavat ceke ceke bebeğini sev. En güzel terapi ve bütün sıkıntıların dermanı bebeğini hissetmek 🙏❣️ 🌸🤲