16+4 haftalık hamileyim ilk günden beri sol gögüsümde sağ gögüsüme bakarak daha fazla şişlik oluştu, şimdi ise anormal şekilde sol gögüsüm şiş ve gögüs ucumda rahatsız edici ve acı şeklinde bir kaşıntı var başına böyle bişey gelen varmı normal mi aceba, hele bugün gerçekten çok kaşınıyor kaşıdıkca da çok canım acıyor korkmaya başladım. ☹️