Minnosum1 Ben şuan tüp bebekten hamileyim. Size hikayemi paylaşayım azıcık. Regl ikinci yada üçüncü gün başlanıyor. Muayene oluyorsunuz ve kan veriyorsunuz. Bazı hormonlarınıza bakiyorlar. Eğer tüp bebege uygunsanız o ay, ıgneler yazılıyor. Ve açıklama yapılıyor kullanımı hakkında. Sonra başlıyorsunuz. Yumurtanızın olgunlaşması, belirli bir seviyeye ulasmasi sizinle alakalı bir durum. Benim yumurta rezervim düşüktü. Benim iğne kullanımım totalde 13 gün sürdü. ( 5 gün suren var, 7 gün süren var)Yumurta toplama, transfer falan derken 17 gün sürmüştür herhalde. Transferden sonra 12 gün bekliyorsunuz. Ve kan testi için hastaneye gidiyorsunuz. Iki gun sonra tekrarlaniyor veeeee sonuç..? Ben Zeynep Kamil'de yaptirdim. Özellerin yol haritasını bilmiyorum.