Feyzagkkkk Ben ilk bebeğim olduğu için hiç anlamıyorum bu emzik olayından :/ konuya bir el atsanız tecrübeli anneler 🤩
Grhn Feyzagkkkk şansen ben bebeğimin emziğe alışıp alışmıcağını bilmediğim için avent almadım çünkü fiyatı çok yüksek alışmazsa boş yere para vermiş olacam. wee nin emziğini aldım o da o kadar kötü marka değil zaten. 😊 tabi maddi imkanınız varsa bebek almasada aventi deneyebilirsiniz