Gizembayb Bu sorunun cevabı yaşadığın ile göre değişir. Mesela benim yaşadığım şehirde doğum oranı çok fazla burada devletten randevu almak neredeyse mümkün değil, diyelim ki randevu alabildin muayene odasına giren çıkan belli değil, üstelik hastane de eski ve doktorları da açıkçası ilgi alakadan oldukça yoksun. ( Hamile değilken sadece bir kez devlette kadın doğuma gitmiştim tecrübem bu) Ama yaşadığın şehre göre değişir bazı devlet hastaneleri çok temiz, doktorları çok iyi, ona göre değerlendir. Burda sözde özele gidiyorum ki onun bile devlet hastanesinden farkı neredeyse yok.