Syma95 Kizlar yirmilik disim apse yapmis . 3gundur felan gecmesini bekledim gecmedi. Bunun icin disciye mi gitmem gerek illa. Yoksa saglik ocagina gitsem antibiyotik verir mi?
elifcerennn Syma95 2 gün önce aynı şeyi yaşadım suan 625 mg agumentin kullanıyorum ama gebelik 3 ayı geçmiş olması gerekiyormuş bilgine
Deletedmom137 Syma95 kuzum ben de geçen gittimde diş doktoruna ilk üç ayla son üç ay yapamıyorlarmış bitek doktordan rapor alıp gerekirse çekim oluyormuş ama sen birde tuzlu suyla gargara yap
Syma95 Deletedmom137 cektirmek istemiyorum zaten . Sisligi dinsin yeter benim icin. Simdilik gargariyi deniyim canim sagol