Benım 37 de başladı ve şimdi 40 haftalığım ve cok kötü durumda hamılelık te olur dedi almübden dolayı oluyormuş ayaklarımda fena şiş ama ellerimde karıncalanma uyuşma şişlik ne ararsan var uyutmuyor bıle doktor geçmezse doğumdan sonra nörolojıye gidicek sın dedi o ağrılarla yaşamayı öğrendim maalesef ama sizin erken başlamış bol su içip ellerinize eğzersiz yaptırın azalır belki