Deletedmom402 Çok kararsızım internet sitelerinden hiç alışveriş yapmadım güvenilir mi bilmiyorum. Civilin internet sitesinden beşik gardırop alıp memnun kalan herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı?
Grhn Deletedmom402 civil joker e bebek siteleri güvenilir. Her hangi bir sorun olsada mağazaya götürebilirsiniz mutlaka yardımcı olurlar. Bende joker den ana kucağı almışdım sağlam bir şekilde teslimi yapıldı
[silindi] Deletedmom402 bende uzun zamandır oda takımı arastırıyorum ama cok pahalı civile denk geldim diğer yerlere göre daha uygun bende civilden alıcam yarın sipariş vericem geçen yetkili birini aradm ürün geldiğinde sorun varsa ilgileniyormusunuz diye sıkıntı olursa değişim yapıyoruz ilgileniyoruz dediler 7 yılda garantili iyi duruyor ya cocuk odası cokta para bayılmaya gerek yok bende civilden alıcam bi sorun olcagını sanmıyorm
yelif_3698 Deletedmom402 ben internetten alırım sürekli hepsiburadadan bebek arabası ve beşik aldim çok güzel geldi memnun kaldım kullanmadım daha ama çok güzel yani bebişimin kıyafetlerinide internetten aldim yani 😊
Mervee58 Deletedmom402 biz çoğunlukla internetten alıyoruz hatta dün süpürge siparişi verdik daha uygun oluyo açıkcası
Deletedmom402 [silindi] ben bakarken herhangi bir iletişim numarası görmedim gözümden mi kaçtı acaba.
Hlyyldz [silindi] canim besik falan icin kadirhas avm kanz bebeyi tavsiye ederim faceden gormustum kampanya vardi besik ve sifonyeri kanz bide 400 tl ye almistim byada guzel hala kullaniyorum suam hamileyim onada kullanicam bi bak istersen
Deletedmom402 yelif_3698 ne güzel ya bende bir huy var görücem dokunucam yoksa içim rahat etmiyor 😂 mağazasına gittim ama işte yokmuş sadece beşik varmış int satışıyla aynı değilmiş mecbur internetten verdşl içime de kuşku düşüyor hep gelir mi gelmez mi nasıl bişey gelir sağlam mı gelir düşünüyorum öyle hep😂
[silindi] Deletedmom402 bende yarın sipariş vericem yada haftasonu inşallah saglam gelir bi sorun çıkmaz 20 günde gelir demişlerdi bana
[silindi] Deletedmom402 evet bencede ama öyle dedi bana görüştüğümde bide kendileri kurmuyormuş siz kurabilirsiniz yada yakınınızdaki civil magazasına gidip ordaki çalışanlardan kurulum için konusup kurturtabilirsiniz dediler
Hlyyldz Bana facede denk geldi ama kadirhas avm bahvelievlerde yeri gidebilirsen bak derim yksa nosunu alip ara netten bakarsin faceden arayinca cikar belki benim 2 bucuk yil oldu oyuzden facede kullanmyrm bakamadim
[silindi] Hlyyldz diyarbakırda yaşıyorum canım o avmlere bakma sansım yok internetten arastırdım kendi sayfalarıda yok faceden bakayım bide