Nil35-5 Ebrugunesss lavman olayına takıldım 🙈bende böle bilmiyodum şok oldum 🙈ay kadınlıkl ne zor yaa.
Ebrugunesss Nil35-5 evet çok zor gerçekten ben yapamam dedim ama nereye kadar yapmayacaksın ki mecburen yapmak zorunda kalıyorsun
Sibelce_ Ebrugunesss sağlıklı uzun ömürler diliyorum 😇 merak ettiğim iki şey var kaç cm açılmanız oldu ve kesi yapıldımı normal doğumdan çok korkup çekiniyorum özellikle kesi için
Ebrugunesss Sibelce_ doğuma 10 cm açılma olmadan almıyorlar zaten kesi atılıp atılmadığı gerçekten bilmiyorum ben sormadım söylemediler ama dışardan da bi tane dikisin var sanırım kesi atıldığı için var o dikiş
Adazeynep-inAnnesi Ebrugunesss Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin yazdınız mı görmedim bebisiniz kız mı oğlan mı
Arvenn Ebrugunesss canım bir şey soracağım. Mutlu musun normal doğum yaptığın için yani bunları çekeceğime keşke sezaryen olsaydım diyor musun hiç?
Ebrugunesss Arvenn dogum sancisi cekerken dedim gercekten acilmam 8 cm falan olduğunda artık dayanamadım sezeryan olsam diye düşündüm ama doktorlar artık bebegin gelmek üzere çok geç herşey için dediler bisey diyemedim ama şuan iyiyim çok şükür
arzu1453 Merhaba, ben de 37. Haftada doğum yaptım dün doğdu bebeğim ama hala bir damla sütüm gelmedi.. Sizin ne kadar sürede geldi acaba?
Ebrugunesss arzu1453 hastanede az geldi sütüm ama doktorlar gelip baktı sütun ne kadar diye sütun iyi gelmesi dediler sıkıp bakıyorlardı ama eve geldiğimde daha fazla gelsin diye süt çayı aldım içtim hala içiyorum canım sende dene istersen birde rezene iç rezene de süt yapıyor ve gaz problemine de iyi geliyor
Neheaaei Tuuce7 39+0 ım doğumu bekliyorum daha önce hiç lavman yaptırmak durumunda kalmadım bilmiyorum 😁 ben de tuvalete gidiliyor diye biliyordum bilemedim🤷🏼♀️
Ebru_1994 Ebrugunesss ay ne güzel bana nasip olmadı normal doğum yapmak hep kendimi suçlu yorum beceremedim diye halbuki evde bi hafta sancı çektirdiler bana mafettiler beni sonra bebeğim ters dönmüştü ne güzel çabuk kurtulmuş sun
Ebrugunesss Ebru_1994 evet ama kendini suçlama normalde olsa sezeryamda olsa bebeğine kavuşmuşsun önemli olan hayırlısıyla bebeğini kucağına almak
Biranneninoykusu Ebrugunesss maşallah sayenizde hepimiz cesaret topluyoruz Allah'ım analı babalı büyütsün inşallah darısı bizlerin başına artık 😇💝😍
annemsii Ebrugunesss tavsiye edebikeceğin birşey varmı canım doğum öncesi ve sonrası ? Benimde 5 günüm var
Ebrugunesss annemsii doğum öncesi önerebileceğim tek şey bol bol yürüyün ben yapamadım ve 12 13 saat açılman olmasını bekledim yürüyüşün bunda çok faydası var doğum sonrası için bisey önerecek kadar tecrübe edinemedim hala 🙂
Ebrugunesss Afrze sütüm gelsi ama az geldi yani normal doğumda hemen geliyor diyolar ama hemen dolup akacak kadar gelmiyo az geliyo zaten bebegim 5 saat yanıma gelemedi kontrol muayeneler falan geldikten sonra da hemen emzirmeyi başaramadım zaten yani eve gelip banyo ettikten sonra çoğaldı sütüm
Ebrugunesss ramazantugce evet bende öyle sanıyordum ama hastaneden hastaneye değişiyormuş eğer ankarada olup hacettepe ye giden varsa aranızda bu şekilde olacak 😄