Bu güzel tecrübe beni de buldu sonunda. Herkes ocak bebekleri gelmek bilmiyor diyordu ama benim bebişim biraz erken geldi. 13 ocak 37+3 de minigimle kavuştuk. Gelelim hikâyemize..
13 ocak sabahı 8 buçuk gibi uyandım biraz sıkışmıştım lavaboya gittim ve çıkınca saat daha erken diye geri yattım. Yatarken biseyler aktığını hissettim ve ayağa kalktım birden suyumun boşaldığını hissettim hemen tuvalete gittim tuvalette biraz daha suyumun geldiğini hissettim ve lekelenme başladı. Artık doğumun zamanı geldiğini anladım. Allah'tan pazardı ve eşimde evdeydi böyle olması çok iyi oldu. Ben hemen banyoya girdim acele bir şekilde diş aldım bir yandan bebegin hareketlerini takip etmeye çalışıyordum. Banyoda hissetmedim hareketlerini banyodan çıktım hemen eşini uyandırdım lekelenmem olduğunu ve suyumun geldiğini söyledim hemen yerinden sıçrayıp kalktı. Annesini aradı haber verdi. Giyindi ve gelip benim saçımı kuruttu. Bende şalımı yaptım ve hemen çıktık evden. Kayinvalidemgil gelmişti çoktan biz çıkana kadar. Bu arada evde ara ara suyum gelmeye devam etti. Yarım saat sonra hastanedeydik hemen dogumhaneye çıktık girdim içeri sadece beni aldılar ve o an kendimi çok kötü hissettim ne annem ne eşim kimse yoktu yanımda. Durumu anlattım hemen muayeneye aldılar çatı muayenesi olmamıştım hala doktor muayene etti evet suyun geliyor çatı müsait seni sancı odasına alıcaz dedi. Sancı odasına geldik ve hemen üzerimi değiştirdiler kiyafetlerimi aileme götürdüler beni yatağa yatırdılar ve nst ye bağladılar sancım yoktu henüz suni sancı verdiler ilk başlarda herşey çok güzel gidiyordu acı hissetmiyordum yatakta yatıyordum cok rahattım yani 😄 sonra lavman yaptılar ben bugüne kadar hep sanıyordum ki lavman yapıyolar ve lavaboya gidip rahat rahat tuvaletini yapıyorsun sanıyordum. Ama bana lavman yaptılar ve tuvaletin gelince haber ver dediler haber verdim ve benim altıma kürek gibi bisey getirdiler bu ne dedim buna yapacaksın dediler yataktan kalkamazsın tuvalete gidersen bebeğini itebilirsin dediler ve çok saçma geldi bana. Neyse burayı geceyim 😏 ill geldiğimde acıklığım 3 cm di akşam saat 6 gibi falan acıklığım 6 cm olmuştu ve o zmana kadar sancım yoktu o saatten sonra sancılar girmeye başladı. Artık 5 dakikada bir geliyordu sancı doktorum her saat başı açılmamı kontrol etmek için geliyordu ilk çatı muayenesi çok zor değildi ama acilmama bakarken her defasında çok acı hissettim akşam saat 9 gibi falan acıklığım tamdı ama bebegim kanala girmemişti doktorum acilmama bakarken bir yandan hemşire karnimdan bastırıyordu en sonunda bebegim kanla girdi sancı girdiğinde ıkın dediler 10 dakika kadar her sancı girdiğinde ıkındım 10 dakika sonra tamam ıkınma doğum başlıyor dediler ve hemen dogumhaneye götürdüler beni çatala çıktım 4 5 ıkınmada bebeğimin birden çıktığını hissettim ve gerçekten bi rahatlama hissi. Ama o an anladım annemin kıymetini gerçekten annemde benim için bu acıları çekmiş anne olunca anladım. Hatta doktorum bile şancı çekerken yanıma gelip işte annenin değerini en iyi şimdi anlarsın demişti. Tüm acılara rağmen çok güzel bir his rabbim isteyen kim varsa herkese nasip etsin en çok bunu istiyorum gerçekten herkes tatsın bu duyguyu inşallah. Doğumdan sonra en cok emzirmede sorun yaşadım ama suan tuttu bebegim 10 günlük oldu bile. Göğüslerim yara olmadi şuan rahatım daha sonra olur mu bilemem ama. Bizim hikayemizde böyle rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah..😍😍