Bebeğim 30 haftalık ve son birkaç gündür hareketleri çok güçsüzleşmişti okuduklarim, sorduklarim bunun önemsiz olduğunu ve hareket etmesinin yeterli olduğunu söylüyordu. Fakat dün biraz fazla yoruldum ve bugun dinlendim, bebeğimin hareketlerini hissetmeye çalıştım gün içinde cansız da olsa, az da olsa hareket etmişti fakat akşam 8den beri ne yesem, ne icsem, ne yapsam benim hissedebilecegim şekilde oynamıyor. Doktoruma ulaşamadım var mi fikri olan, normal mi kızlar yardim edin.