Bkoca ❤️ şuan iyi aslında tartıda kiloda çok fark yok ama sanki yanlardan ve basenlerden genişledim gibi bide gazdan miğdem hep şiş moral bozuyor birazcık hep hayallerimde incecik bitek karnı belli bir hamile olmak vardı tostopalak olucam diye ödüm kopuyor kolay kilo verebilen bir bünyem yok çünkü 🤦♀️ inşallah miniğimde çok iyidir herşey onun içinn ❤️❤️