Suhedq Ultrasonda on numara bir doktor. Memnun olanda var olmayan da. Ben ilk 4 ay Cüneyt beye gittim. Kan pıhtılaşması olduğu söyledi onun sayesinde bebeğim şuan 28 haftalık. Cinsiyette yanılmadı 10. Haftada Kız demişti. Bana kanım düşük olduğu halde kan ilacı yazmadığı için değiştirdim doktorumu.