Zelss benim de oluyor nefes darlığı normal diye biliyorum ben o durumlarda nefes egzersizi yapmaya çalış hareket etme çok fazla dedi doktorum bana çarpıntında olabilir kan basıncın yükseldiği için. Göbeğin sertleşmesi de oluyor biryere toplanıp baskı yapıyor sonra geçiyor. Yediklerin ile de alakalı olabilir canım.