kbrsrkn aynı kurumda çalıştığımız arkadaşlar a mesai saatleri içinde sezaryen günü verdiğini söylediler ben o sebepten onu seçmedim çok kalabalık olduğunu yeteri kadar ilgilenmediğini devlet hastanesindeki gibi muayene olurken içeri birileriningirip çıktığını söylediler hatta üzerini düzeltirken sıradaki hastanın eşiyle içeride olduğunu söylediler tercih meselesi