Sevgili anmışlar 19+2 olduk bebeğim haftasına göre gayet gelişimi güzel ama ben 58 kilo ile hamile kaldım şu an 60 kılıyım sizce bi zararı olurmu doktorum önemli olan bebek annenin kilo alması çok iyi bisey değil diyor ama yinede kafama takılıyor arada