18 haftalık hamileyim , grip oldum . Ateşimde var,vücudum kırılıyor resmen . Doktoruma yazdım daha çok ateşlenirsem ne yapıyım diye? Parol içebilirsin dedi . Benim korktuğun ateş bebeğe zarar verir yazıyor internette aşırı huzursuz oldum . Aranızda hamile iken grip olup ateşlenen varsa lütfen yardımcı olur musunuz ?