Bushrasa Aranızda hamile olup pubg oynayan var mı !! Ben 17 haftalık hamileyim ama tedirginim bişey olucak diye ??
GuLayakcay Bushrasa bende oynuyordum bir zamanlar çok güzel ve gelismis bir carım vardı ama esim sağolsun banlatti oyunumu 😒😐
Sedley Bushrasa Ne olacak canım sıkma canını 🤣 oyun oynamasakta telefon elimizden düşmüyor ki eline almasanda telefon her türlü radyasyon yayıyor. 10 haftalık hamileyim hatta birazdan oynayacağım 🤗🤗 oynamak isteyen varsa gelsin 🤣🤣🤗🤗
Kelebek1_ Kızım niye bişey olsun oyun bu aşırı aşırı stres gerginlik yapmazsan bişe olmaz oyun nihayetinde 🙃🙃
Bushrasa Gzd2106 haha bi tek ben değilmişim yani ! Ama benim daha yeni oldüğü için korkuyorum !! Bişey olmaz diğilmi
Leyla508 Ben eşimden bazen oynuyorumda oyun uzun sürüyor ellerim çok yanıyor radyasyon verıyo sonucta
kardelen_07 Bushrasa benim gibi oynarken gerilim yasiyosaniz ya erken dogurursunuz ya da bebek gerginlikten hic cikmaz😁😁 sahben gerilime gelemiyorum stres oluyorum. Hamilelikten once oynuyordum😁
Gulsahzeynep Benim büyük oğlanlar bağımlılardi bi ara kullanıcı isimlerinizi vereyim oynayın onlarla da.. Şimdi de brawl stars diye bi oyuna taktılar
wita Bushrasa kız biz karı koca oynuyoz oyunla bebegin ne alakası var egleniyon sonucta 😁 bakma insanlara bosver 😁😇