Kızlar merhaba. 32 haftalık hamileyim akşam üzeri lavaboya gittiğimde damla damla kan geldiğini farkettim peçete ile sildim ve hemen günlük pedlerden taktım iki tane ki gelmeye devam ediyordu. Hastaneye gittim hemen nts ye bağladılar felan sancım çıkmadı çok şükür🙏 Alttan muayene ettiklerinde rahmin çok büyümüş alt tarafa baskı yapıyor ve çok hassas bir yeri delmiş dedi tamponla felan kanamayı durdurup deldiği yeri gümüşle tedavi etti. Yurt dışında yaşıyorum daha öncede aynı şekilde kanama ile gittim 3 oldu bununla aynı şekilde muayene ettiler hiç birler yok dediler. Kasılmalarım normalden çok çok fazla. Bebek hep kasıklarımdaydı. Böyle birşey yaşayan var mı. Rahim büyümesi tehlikeli mi acaba 🤷♀️ Aklımdan çıkmıyor geldiğimden beri😞