Minicikbiranne kizlar ya bnmdek bu ayın 12 sinde yumurtam catladi ve sabaha karsi hafifi kanamm oldu doktra gttgmde yumurtlama kanamasi dedi biz zatwn iki haftdie bir gun arayla ilsikiye grioduk esimle doktor kontrolünde ayin 20 sinde hafifi pembe kanamam oldu azcik kahve aknti bide snra kesildi acaba bebik yeni yerlesiyo mu cunku 20 sinde kan verdim 0,100 cikti bugun de yogun akintim geliyo bole bilemedim napsam