AdeF bende henüz kullanmadım ama ablam doğum yaptığında çok kayısı ve ayva hoşafı yapmıştık mükemmel süt yapıyor nette görmüştüm zaten denedik gerçekten çok iyi bir de e bebek de satılan malt içeceği varya onun yorumlarını okudum herkes çok olumlu şeyler yazmış birde onu dene istersen. İnşallah işe yarar sütün de bolca gelir