Dilek3504s canim doktorumla gorustum, keseye de baktik. Rahim biraz gerilmis dedi bol bom istirahat et dedi, yprgunluktan fazla ayakta kalmaktan olmus. Ben bu ara biraz uzun yok yaptim yoruldum, ondan olmus yani. Gun icinde de bolca uzanip dinlendiginde gecer dedi 🙏🏻