ilkgozagrim_ Damladogan Bende 18+1 net olarak daha hiç bişey hissetmedim canım panik yapma 20 - 22 den sonra net hissediliyomuş hiç strese girme boşver sen boş konuşanları insanlar hiç düşünmeden konuşup tedirgin etmeye bayılıyo 😉😍
Damladogan ilkgozagrim_ haklısınız bizim insanımız bayılır herseye yorum yapmaya insanları korkutmaya içim rahatladı en azından sizlerin yorumlarını okuyunca
Prensesinannesi_ Damladogan canım hiç endişe etme 21 den sonra net hissetmeye başlarsın herkesin hamileliği birbirinden farklı sonuçta
Damladogan Prensesinannesi_ haklısınız endişe ediyor insan ister istemez iyi mi diye bundan önce bir dusuk yaşadım da 5 aylık sanırım o yüzden bu evham
Damladogan Ozlemdmn anladım normalmiş ozaman içim rahatladı en azından bir ben değilmişim hissetmeyen
Gokceylmazz Damladogan canım ilk 20. Haftamda hissetmeye başladım 23. Haftamdayım hala çok seyrek hissediyorum bazı günler hissetmiyorum bile dün doktora sordum gayet normal 28 haftaya kadar düzensiz olur zaten dedi