Dsozsoz Kızlar düşük veya kürtajdan ne zaman sonra regl oldunuz ben 27 28 günde olurdum bu süre uzayabiliyor mu ?
Aslihan2 Dsozsoz kurtajdan 24 gun sonra adet oldum ben 40 günü gecmedigi surece sorun yok bildiğim kadariyla uzayabilir yani
Kedili_Anne Dsozsoz ben kürtajdan 45 gün sonra oldum. 45 ten fazlası olursa doktora gitmek lazımmış. Biraz gecikmesi normaldir canım.
Kedili_Anne Dsozsoz ek olarak yazayım da beta hcg tamamen 0 olunca olursun. Ben ölçtürmüştüm 7 çıkmıştı. Tabiki pozitif diye düşünmedim. İki gün sonra olmuştum regl. Çok geçmiş olsun.
Dsozsoz Sevgi22 inşallah canım bugün 29 gün oldu hala regl olmadım korunmadık acaba varmı gebelik diye merak içindeyim açıkçası
Dsozsoz Sevgi22 inşallah canım bugün 29 gün oldu hala regl olmadım korunmadık acaba varmı gebelik diye merak içindeyim açıkçası
Dsozsoz Sevgi22 inşallah canım bugün 29 gün oldu hala regl olmadım korunmadık acaba varmı gebelik diye merak içindeyim açıkçası
Dsozsoz Sevgi22 inşallah canım bugün 29 gün oldu hala regl olmadım korunmadık acaba varmı gebelik diye merak içindeyim açıkçası
sinber Dsozsoz normalde 27/28 günde bir regl oluyorum kürtajdan snr ilk kanamam 44 gün başladı diğerinde 39 gün ama ilk teglden snr düzene girdi eski döngüde devam ediyorum